Customer Experience Event
Datum: | Donderdag 29 november 2018 |
Tijd: | 13.30 tot 17.00 uur |
Locatie: | Humanity House, Prinsegracht 8, Den Haag |
De presentatie van Hans Martens, Schiphol is te groot om te kunnen uploaden. Deze kan je bij ons opvragen door een e-mail te sturen naar info@railforum.nl
De reiziger op 1,2 en 3! Dat willen we in onze rail en ov-sector maar al te graag. Een optimale Customer Experience leidt immers tot tevreden klanten en betere bedrijfsresultaten.
Het is echter eenvoudiger gezegd dan gedaan. Werkelijk alle contactmomenten en ervaringen tellen immers mee. Verbetering van de klantrelatie gaat niet alleen over het verbeteren van de (veelal digitale) processen, maar ook over het creëren van een echte relatie met de klant.
Customer Experience gaat allereerst over wat je wil uitdragen als bedrijf, over je merk, je strategie. Vanuit die strategie maakt iedereen in het bedrijf keuzes om klantrelaties optimaal op te bouwen en kiest men digitale innovaties die dit ondersteunen. Op 29 november ontmoetten collega’s uit de mobiliteitswereld elkaar. Mensen die zich inzetten voor betere Customer Experience, zowel binnen het ov als in de reisbranche als luchtvaart.
Naast presentaties over reizigersbeleving kreeg men vooraf de unieke gelegenheid om het zelf te ervaren. Een heel ander soort reis, namelijk die van een vluchteling. In het Humanity House ervaar je deze reis, waarbij de beleving als uitgangspunt is genomen. Een indrukwekkende en aangrijpende ervaring.
Interesse in dit onderwerp? Bekijk dit filmpje over Reisbeleving dat Railforum maakte in samenwerking met Mark van Hagen (NS) en Pim Neijenhuizen (KLM).
Programma:
[table “39” not found /]Deze mensen waren erbij:
Fred van Assendelft | VzWerkgroepSpoor, Rover |
Rohini Bhaggoe | Voorzitter Jonge Veranderaars / Marketing Manager, 9292 |
Sharon Bolhuis | Marketeer, Keolis Nederland |
Marrit Bouma | Marketing Manager, NS |
Caroline Brits | Marketeer, NS |
Michiel Deerenberg | Progammamanager Innovatie, ProRail |
Mette Draisma | Senior Projectmanager, Gemeente Utrecht |
Linda van der Eijck | Directeur, SVOV BV |
Naomi Elshof | Marketeer, Keolis |
Esther van Engelen | Projectmanager, ProRail |
Anique Haaring | Gebruiker niet verwijderen, is eigenaar van pagina's, Railforum/ BEHEER!!!!!! |
Mark van Hagen | Onderzoeker, NS |
Marije Heerikhuisen | Productmanager marktonderzoek, afd. Reizigers, HTM |
Jeroen Hermsen | Adviseur marketing, RET N.V. |
Mark Jansen | Manager Stationsformule, NS Stations |
Corina de Jongh | Directeur, Railforum |
Raymond Klompsma | CEO & co-founder, Srprs.me |
Hans Martens | Senior Customer Experience Consultant, Schiphol |
Andrea Messelink | Stationsmanager Utrecht Centraal, NS Stations |
Kirsten Ruitenburg | Specialist gedragsverandering, Novi Mores |
Hein van der Schoot | Managing Director, Stadler Service Nederland |
Peter Smit | Innovatiemanager, HTM |
Jeroen van Son | Directeur, Fleetshield |
Sigrid Speckens | IT trainee UX designer, NS: utrecht, lvp 100, 16k01 |
Rikus Spithorst | voorzitter, Maatschappij Voor Beter OV |
Piet Steigstra | Marketing en projectleiding, Bizart |
Mark Thoma | Manager Commercie, Transdev |
Arrèn van Tienhoven | City Executive Rotterdam, Arcadis |
Angelo Timas | Assistent stationsmanager, NS Stations |
Ben van Tongeren | Business Analist, NS |
Gert-Jan den Toom | Beleidsmedewerker, Metroolpoolregio Rotterdam Den Haag |
Mathijs Voorend | Product Manager Cyber Security, Thales CDS |
Jurriaan de Vries | Technical Manager, Fleetshield BV |
Matthijs Westers | Marketeer Zakelijk, NS Zakelijk |
René Wubs | Stations manager, NS Stations |