Customer Experience Event

Datum:Donderdag 29 november 2018
Tijd:13.30 tot 17.00 uur
Locatie: Humanity House, Prinsegracht 8, Den Haag
Downloads

De presentatie van Hans Martens, Schiphol is te groot om te kunnen uploaden. Deze kan je bij ons opvragen door een e-mail te sturen naar info@railforum.nl

Over het evenement

De reiziger op 1,2 en 3! Dat willen we in onze rail en ov-sector maar al te graag. Een optimale Customer Experience leidt immers tot tevreden klanten en betere bedrijfsresultaten.

Het is echter eenvoudiger gezegd dan gedaan. Werkelijk alle contactmomenten en ervaringen tellen immers mee. Verbetering van de klantrelatie gaat niet alleen over het verbeteren van de (veelal digitale) processen, maar ook over het creëren van een echte relatie met de klant.

Customer Experience gaat allereerst over wat je wil uitdragen als bedrijf, over je merk, je strategie. Vanuit die strategie maakt iedereen in het bedrijf keuzes om klantrelaties optimaal op te bouwen en kiest men digitale innovaties die dit ondersteunen. Op 29 november ontmoetten collega’s uit de mobiliteitswereld elkaar. Mensen die zich inzetten voor betere Customer Experience, zowel binnen het ov als in de reisbranche als luchtvaart.

Naast presentaties over reizigersbeleving kreeg men vooraf de unieke gelegenheid om het zelf te ervaren. Een heel ander soort reis, namelijk die van een vluchteling. In het Humanity House ervaar je deze reis, waarbij de beleving als uitgangspunt is genomen. Een indrukwekkende en aangrijpende ervaring. 

Interesse in dit onderwerp? Bekijk dit filmpje over Reisbeleving dat Railforum maakte in samenwerking met Mark van Hagen (NS) en Pim Neijenhuizen (KLM).

Programma: 

[table “39” not found /]

Deze mensen waren erbij:

Fred van Assendelft VzWerkgroepSpoor, Rover
Rohini Bhaggoe Voorzitter Jonge Veranderaars / Marketing Manager, 9292
Sharon Bolhuis Marketeer, Keolis Nederland
Marrit Bouma Marketing Manager, NS
Caroline Brits Marketeer, NS
Michiel Deerenberg Progammamanager Innovatie, ProRail
Mette Draisma Senior Projectmanager, Gemeente Utrecht
Linda van der Eijck Directeur, SVOV BV
Naomi Elshof Marketeer, Keolis
Esther van Engelen Projectmanager, ProRail
Anique Haaring Gebruiker niet verwijderen, is eigenaar van pagina's, Railforum/ BEHEER!!!!!!
Mark van Hagen Onderzoeker, NS
Marije Heerikhuisen Productmanager marktonderzoek, afd. Reizigers, HTM
Jeroen Hermsen Adviseur marketing, RET N.V.
Mark Jansen Manager Stationsformule, NS Stations
Corina de Jongh Directeur, Railforum
Raymond Klompsma CEO & co-founder, Srprs.me
Hans Martens Senior Customer Experience Consultant, Schiphol
Andrea Messelink Stationsmanager Utrecht Centraal, NS Stations
Kirsten Ruitenburg Specialist gedragsverandering, Novi Mores
Hein van der Schoot Managing Director, Stadler Service Nederland
Peter Smit Innovatiemanager, HTM
Jeroen van Son Directeur, Fleetshield
Sigrid Speckens IT trainee UX designer, NS: utrecht, lvp 100, 16k01
Rikus Spithorst voorzitter, Maatschappij Voor Beter OV
Piet Steigstra Marketing en projectleiding, Bizart
Mark Thoma Manager Commercie, Transdev
Arrèn van Tienhoven City Executive Rotterdam, Arcadis
Angelo Timas Assistent stationsmanager, NS Stations
Ben van Tongeren Business Analist, NS
Gert-Jan den Toom Beleidsmedewerker, Metroolpoolregio Rotterdam Den Haag
Mathijs Voorend Product Manager Cyber Security, Thales CDS
Jurriaan de Vries Technical Manager, Fleetshield BV
Matthijs Westers Marketeer Zakelijk, NS Zakelijk
René Wubs Stations manager, NS Stations